Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tickets4u

  • denise

    Hai,

    ff vraagje: heeft iemand ervaring met het bestellen van kaarten via de site www.tickets4u.nl ??

    Ikzelf heb uiteraard al kaarten voor Kane op malieveld..maar ik ken iemand die nog twijfelt en die wil dus tot het laatste moment wachten en als de ticketservice dan uitverkocht mocht zijn dan kan ie altijd nog naar tickets4u uitwijken..

    alvast bedankt

    denise

  • Miranda

    tickets4u zou ik niet aanraden…ticketservice is de enige echte officiële verkoper online en daar gaat t altijd goed. En denk dat ticketservice ook wel tot t laatste kaartjes heeft, want als mensen ze niet ophalen of op tijd betalen gaan ze keurig weer terug in de verkoop. Ik zou gewoon voor ticketservice en anders t postkantoor gaan :P

  • shir

    p,cies.

    ik zou ook gewoon via ticketservice kopen, postkantoren of de vvv,s.

    dan weet je idd geval zeker dat je de goeie kaartjes heb.

  • dickie

    ik vind het alleen wel spannend,wanneer komt het nou,ik had het liefst het kaartje gelijk in handen gehad,maar goed de situatie was ff niet anders en had niet veel keus.maar damn wat duurt het nog lang.duurt het echt twee weken of hebben jullie ervaring dat het ook wel eerder kan.

  • shir

    ik ben zo blij dat ik gewoon naar het postkantoor ben gegaan.

    maar het komt vast goed met die kaartjes joh…. geduld geduld!!!!

  • Amy

    Ik heb 2x eerder kaarten gekocht via Tickets4u.

    Was allemaal keurig geregeld.

    Tuurlijk kun je altijd het beste bij het postkantoor kopen,

    maar als het daar is uitverkocht zoek je vaak toch een alternatief.

    Dan raad ik hen zeker aan hoor.

    Succes

  • 666

    tickets4u zijn opkopers! Vervolgens verkopen ze de kaarten een stuk duurder.

    ZAKKENVULLERS zijn het!

    Koop er geen kaarten!

  • Mark

    Ik ben een keer opgelicht door tickets4u. Ik kocht vorig jaar kaarten concertkaarten bij ze (4 stuks) maar die waren vals en we kwamen de arena niet in! Toen we hierover opbelde kenden ze mij plotseling niet meer en weigerden mij te woord te staan.

    Koop nooit bij tickets4u, het zijn een stel oplichters.

  • Zend

    beste allen..

    Ik zelf heb ook twijfels, maar ben benieuwd of meer mensen wel is wat besteld hebben bij tickets4u. Ken wel ticketunlimited.nl (wel betrouwbaar) maar vragen op het moment iets te veel voor een tickets awakenings.

    mvg Zend

  • R.S

    hoi

    ik vindttickets4u ook niett echter betrouwbaar, k werd vandaag gebelt door een heel vaag iemand. en toe ik het adres wilde weten zei die dat ie het me zou mailen.

    vervolgends heeft mijn oom er nog een keertje heen gebelt om het adres op te vragen zodat hy het kon ophalen maar weer het zelfde antwoord met ik mail het NU door. nog niets gekregen….

    en als je komt moet je met de bus komen en vooral NIEt vragen waar je moet zijn want de buschaufeur die weet het echt niet.

    niet te vertrouwen dus naar mijn mening.