Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tickets4u

  • nancy lohuis

    het deugt niet helemaal, maar justitie en politie werken aan deze onderneming

  • Danique

    Ongeloofelijk dat zij nog bestaan?!!!! Heb net een mail gekregen dat ze een incassobureau gaan inschakelen voor kaarten die ik helemaal nooit heb ontvangen! Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen want ik ga echt geen cent betalen! ZIjn er hier mensen die wel al voor iets hebben betaald aan hun terwijl t allemaal niet klopt en deugt??

  • Sharon

    rotte oplichtersss zijn dit

    heb je ooooit deze incasso deurwaarders en etc. gekregen of moeten betalen dit hoor ik graag van je

    want ik moet volgens hun ook wat betalen voor de 13e

    mvg

  • Edine

    Heey

    Wat een vreselijke verhalen, valse barcodes/tickets, niet reageren op annuleringen.

    Ik zit ook in zo'n situatie en vind het erg onrechtvaardig en wil niet betalen voor een service die niet verleent word.

    Wie van jullie heeft de incasso niet betaald en wat voor een consequenties hangen ze daar werkeljk aan ?

    of is het een fabel wat me in dit geval niet zou verassen ??

    Ik wil hier niet passief aan de zijkant blijven staan, ben geschrokken van de verhalen en de duur!!! 2006

    Hoe naar ze mensen kunnen behandelen vind ik echt niet kunnen , ik ga kijken bij eusta en onderzoek doen op het internet, en juridisch hulp vragen.

    Ik vraag jullie om de verhalen die jullie hebben en advies te sturen naar mijn email;

    prakprakrpak@hotmail.com

    dan reageer ik terug! en pakken we die boel aan!!!

    groeten

    een medegedupeerde

  • Jennifer

    Tickets4U zijn oplichters eerste klas….. dit bedrijf zou niet mogen bestaan, het zijn bedriegers die je portemainnee leegroven.. Wij hebben tickets voor Cesar Millan besteld, betaald, maar NOOIT GEKREGEN…. Ze kwamen met allerlei vage argumenten waarom dan niet…. Wij hebben het uiteraard hier niet bij laten zitten, onze bank gaat dit verder regelen met Tickets4U, want zij zijn nu verplicht het bedrag terug te storten….Wat een viezerikken zeg…Oftewel mensen alsjeblieft nooit bestellen bij TICKETS4U, OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nijntje

    Factuurnummer 2010042927

    Via de mail geannuleerd, telefonisch gesproken, ik werd beledigd, vervolgens opgehangen en jaar later weer een aanmaning.

    Er is nooit een bevestigingsmail naar me verstuurd van de bestelling.

    Dus Hr. Geveke, ik betaal niets totdat u mij geldige kaarten stuurt of de bevestigingsmail waarin ik akkoord ga met de bestelling die u mij zogenoemd verstuurd zou hebben.

    Ik wacht uw reactie af. Na alle negatieve berichten op het internet, overweeg ik samen met diverse andere gedupeerden, om er een o.a een ombudsman op de zaak te gaan zetten.

  • RH

    Tickets 4 u wel degelijk betrouwbaar alleen je weet dat als je te laat bent dat je meer betaald want hun nemen tenslotte het risico!!! Heb vorige maand kaarten voor Guus Meeuwis besteld, deze kosten normaal rond 60 Euro ik betaalde bij hun 99 Euro maar ik vind het niet meer als normaal want ik was te laat voor de normale kaartverkoop! Tickets 4 u: alsnog de complimenten voor de snelle en correcte afhandeling!

  • nienke

    Ik heb enkele weken geleden tickets besteld via tickets4u van Marco Borsato. Ik krijg de kaartjes pas 7 dagen van te voren. Als ik nu de berichtjes lees ben ik bang dat ik deze kaarten nooit krijg?? De kaarten waren niet goedkoop dus ben er niet echt rustig onder! Zijn er nog wel positieve berichten?

    Groetjes Nienke

  • Friesland1984Jansen

    Heb ooit twee kaarten van een artiest op marktplaats aan hun verkocht. Dit kwam omdat ik de kaarten bij een onofficieel bedrijf had gekocht en er dus teveel voor had betaald.

    Heb de kaarten toen aan tickets4u doorverkocht (WAT IK OVERIGENS NIET WIST WANT DE KOPER DEED ZICH VOOR MET EEN ANDERE NAAM ). En heb toen normale kaarten gekocht bij een officieel bureau.

    Enkele uren voor het concert begon werd het afgelast. Ik kreeg keurig het geld terug van mijn officiële kaarten, maar opeens kwam tickets4u naar mij toe dat ze hun geld terug wouden van de kaartjes die ze bij mij hadden gekocht terwijl ik dacht dat ik ze aan een particulier had verkocht.Ik heb nog geprobeerd het geld terug te krijgen bij het bureau waar ik ze had gekocht maar die waren failliet.Dit laatste had trouwens helemaal niet gehoeven, maar ik ben de beroerdste niet. Toen begon het gezeik met dreigen met advocaten( Dhr. Audiffred van Duijn Bloem Voss Advocaten) en allerlei andere kosten die ze wouden declareren.Gelukkig is een goede vriend van mij rechter en vertelde dat ik in mijn recht stond, daarna nog naar een juridisch loket geweest en die zeiden het zelfde.

    uiteindelijk niets meer gehoord terwijl ze nog wel belde en gemaild hebben, maar als je daar niet op reageert houden ze wel op.

    Dus als je tickets koopt…doe dat NOOIT BIJ TICKETS4U!!!

  • cin

    niks bestellen bij tickets4u!!!