Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tickets4u

  • jaanus

    Ik krijg na ruim 3 jaar een brief van het incassobureau voor kaarten die ik via tickets4u heb besteld, maar nooit heb gekregen. of ik hier alsnog voor wil betalen. Hoe los ik dit op. Ben echt niet van plan te gaan betalen.

  • Laura

    Hee!

    Ik heb hier ook kaartjes besteld, en heb op een aantal sites gezien dat deze site niet betrouwbaar is. Wordt hiermee bedoeld dat je de kaartjes nooit krijgt en dus niet naar het concert kunt gaan, of wordt hiermee bedoeld dat je wel gewoon naar het concert kunt maar dat je hier meer geld voor moet betalen?

    Als dat laatste het geval is maakt het mij namelijk vrij weinig uit of ik iets meer of minder moet betalen.

    Laura

  • Mark

    Ik heb zoiets meegemaakt, kaartjes geprobeerd te bestellen, dat lukte niet, en na het begin van het evenement kreeg ik een bevestiging dat ik kaartjes had gereserveerd die ik toen niet meer kon annuleren.

    Sinds die tijd krijg ik 1 keer per jaar een aanmaning en nu een deurwaarder. Terwijl ik nooit iets heb ontvangen.