Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kane in de Kuip!!

  • Connie

    Kane geeft op 28 juni 2008 het eerste (en enige) grote concert in Nederland van het jaar en iedereen op internet is weer lekker hyperrrr..of hadden we toch liever een wat kleiner optreden in bv de rocktempel Paradiso gehad in plaats van dit grootschalige??

  • miepke

    Liever klein, maar dat grote heeft ook wel wat.

    Tis vast een begin … wie weet wat er nog komt :)

    en wie weet komt er hier nu ook weer wat meer leven op het prikbord nu er weer eindelijk wat zinnigs te melden is ;)

  • miepke

    Kaartjes winnen door een simpel vraagje!!

    http://www.3fm.nl/page/3fm_winnen/423

  • Connie

    Haha ja daar hoopte ik ook een beetje op, dus maar eens wat vaker hier af en toe een berichtje achterlaten, misschien volgen er dan meer ;) Er moet maar gewoon veel nieuws komen waarover flink gediscussieerd kan worden ofzo haha

  • shir

    ik vind de kuip wel heel stoer hoor maar, ik ga toch liever voor de kleintjes.

    kom maar door met de try outs….

  • Connie

    Ja paar tryouts zijn toch eigenlijk wel nodig voor zo'n groot concert..*hint* ;) Maar de kaartjes voor de Kuip zijn binnen, wat een gedoe zeg met die link, wat ging het traaaaag haha