Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

top of the pops

  • janet

    en hebben jullie gekeken?

    IK was in staat het er af te zetten, omg wat zong ie vals zeg.

    Pulse was erg, maar deze ook.

    Durf nu helemaal niet meer te zeggen, dat ik kane goed vin.

    OKay wat is dat met dinand? tijdens de gigs gaat het toch altijd vrijwel goed, okay af en toe een valse noot, maar he wtf.

    Maar zogauw als ze tv opnames hebben gaat het mis, zo ons mannetje dan toch de zenuwen hebben?

    Kan het me niet voorstellen, wie weet andere oorzaak??

    janet

  • sylvia

    ik heb het niet gezien

    dus janet kan je niet helpen

  • Danie

    Pulse was geplaybackt.

    TOTP niet gezien, als ze live maar sterk zijn en dat zijn ze.

  • Natas_addicted2kane

    Idd Pulse was geplaybacked dus dat kon niet vals zijn…;) Haha en voor diegene die het toch terug willen horen… MP3 bij mij online (www.addicted2kane.com)

  • Michelle

    Vond gister helemaal niet slecht,was juist heel erg kicke!! Kan zijn dat ik helemaal hyper was toen ze kwamen,maar dat denk ik toch niet! :D whahaha

  • Natas_addicted2kane

    Nah ik von ze ook niet slecht hoor… heb ff lekker mee staan bleren weer… ;)

  • sylvia

    whahahaha nou kan ik wel iets zeggen maar ben verstandig doe het niet :-P

  • Michelle

    Anders ik wel! HEEEERLIJK is dat!!!! hahaha

    Op naar Beatstad zaterdaggg!!! :D

  • sylvia

    JIJ ben geen haagenees dus mag je niet komen MICH whahahaha wist ze niet dat ze bij de deur controleren!!! je moet kunne aantone dat je erbij hoort.

    dus s6

  • Michelle

    Syl…

    Die kaarten waren ten eerste in de verkoop voor heel NL (in het begin niet toen alleen voor mensen uit Den Haag en omstreken,maar na de tijd wel,dus das punt1)

    En punt 2 … Ik heb die kaarten besteld via iemand in Den Haag!! En dat mag,staat op de site van Beatstad zelf.. Alsje er niet woont ken je vast wel iemand! Dusssss

    Die onzin over controle is dus allemaal BULLSHIT :D

    En dankje voor je succes! Zal zeker lukken,kan niet wachten tot zaterdag!!! WHOEEEE