Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

commercieel

  • janet

    NU toch nog ff wat zeggen hoor, fearless op 1,

    jah vin je gek, 3 verschillende uitvoeringen, en wil nu niet erg negatief overkomen, en jah ik koop ze en jah ik ga na elk concert(probeer ik) wat het ook kost, maar veel bijzonders staat er niet op de extra dingen.

    Die bootleg is echt tof, maar als ik dan dat extra van dagboek bekijk,, is niet eens een dvd, moet je via internet bekijken.

    ben ik de enige die vind dat kane te commercieel bezig is op moment???

    janet

  • sylvia

    JA

  • sylvia

    Grapje he schat

    xxxxxxxx

  • K1

    Er is hier laatst al (te) veel over gezegd…Punt.

  • NieQi

    Ik vind het nog steeds een heerlijk bandje…vooral live..super!

    Maar ben het wel een beetje met je eens Janet.

  • JJ

    ligt eraan hoe je het bekijkt… de extra remixes, beelden, bootlegs die ze ons bieden is alleen maar extra. Dus alleen maar mooi voor de fans, en vanuit kane gezien is het alleen maar extra werk.. want alleen de “normale” single telt mee voor de top40 noteringen…

    duzze… nee niet echt extreem commercieel ofzo…

  • miepke

    Het was toch….. “De commerciële band onder de alternatieven, de alternatieve onder de commerciëlen.”

    Dus hoe je het ook bekijkt…commercieel ;)

    En wat dan nog….geef ze groot gelijk….ik zou hetzelfde doen.

  • deef

    Alleen normale??? yeah sure…dan is dat alleen in Nederland zo hoor…want hier telt zowel de normale als de maxi's mee voor de charts!

    Maar jah…hier is die maxi nog steeds niet te verkrijgen…dus commercieel…Ja…alleen net niet goed genoeg :p

  • Lisa

    Nou, dat klopt ook niet hoor, hier in NL geldt het ook gewoon voor alle singles en niet alleen voor de orginele, dus in dit geval, voor alle 3 de uitgaven.

  • digits

    Mee eens !!