Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dansen met Dinand & Lucy

  • Annie

    Wie kan er meer vertellen over de afterparty in de Asta?

    Het enige wat ik heb gehoord is dat Dinand en Lucy gezellig stonden te dansen tussen het publiek!

    Wie heeft er meer info?

  • Lauwsie

    Er valt niet meer te vertellen…

    Aftherparty was mega…dance the night awayyyy vervolgens half 4 rollend de asta uit hahha

  • Linda

    Nou zoals je zelf al zegt heeft Dinand zich prima vermaakt tijdens Billy the Kid en had hij gezellig een avondje uit met zijn meissie…

  • Annie

    Werd hij dan niet lastig gevallen door hordes fans???????? Kan me dat haast niet voorstellen.

    Leuk voor hem dat 'ie zo lekker uit zijn bol is gegaan met zijn vriendin en vrienden! In Nederland kan dat blijkbaar, en hopelijk blijft dat ook zo!

    Dinand TOP, hopelijk lacht het geluk je weer toe!!!

  • K1

    Dinand is daar ook voor zijn eigen plezier, laat hem ook een keer met zijn vrienden eens lekker uit zijn dak gaan!

    Ik zou het nog niet eens in mijn hoofd halen om op hem af te stappen in zijn vrije tijd…

    Gewoon een kwestie van respect…

  • Danie

    Neee gelukkig waren er geen dringerige fans,

    hij was lekker aan het genieten net als iedereen in de Asta.

  • Annie

    Gelukkig maar voor hem, een ook voor zijn vriendin natuurlijk. Zal voor haar ook niet makkelijk zijn hoor!

    En K1, je hebt gelijk, is zeker een kwestie van respect. Helaas denkt niet iedereen zo hoor!