Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kaarten!!!

  • dickie164

    de kaarten zijn binnen!!!

    is kijken wie ik er nog gelukkig mee kan maken.

  • miepke

    Dus toch waar.

    Moest ze eerst op de mat zien vallen voor ik echt geloofde dat we ze echt zouden krijgen.

    Alleen hier heb ik ze nog niet binnen, maar net zoals met meerdere poststukken zullen die maandag wel binnen vallen, hier altijd wat later als de rest!!!

    haha mogen onze mannen lekker mee voor de gezeligheid in onze reistiijd, voor de rest droppen we ze wel op het veld, die vermaken zich daar wel met rondgapen!!

    En wie weet krijgen ze beetje bij beetje toch nog de smaak te pakken wat betreft Kane ;)

  • shir

    ik zei ook al tegen mijn mannetje.. johhh, mag je ook gezellig mee., wil hij niet mee..

    hij vind kane iets vreselijks, kun je m echt niet blij mee maken.

    misschien gaat er een vriend mee en de rest staat op marktplaats voor 10 euro per stuk.

    zo haal ik misschien nog een klein beetje terug van mijn betaalde kaartje, maar of we er ooit van af komen???? staan 1000de kaartjes op.

    het geld groeit bij mij helaas niet in de tuin.

  • miepke

    groot gelijk om zo van je duur betaalde kaartje misschien nog iets terug te krijgen.

    enne……..IK HEB ZE OOK BINNEN.

    en Shir mijn man vind er ook geen bal aan, maar met mijn zwager (die ook niks om kane geeft) denk ik dat ze zich wel vermaken op het veld. Heeft toch ook wel iets zo op dat veld met die duizende mensen, daar krijg je alleen al een kick van.

    haha en anders weten ze waar de uitgang is en bellen we wel als we naar huis gaan.

  • shir

    mijn kaartjes zijn onder voorbehoud verkocht, meisje is helemaal blij, hahaha, en ik ook.

  • Miranda

    vind het wel erg jammer dat wij zoveel hebben moeten betalen maar goed…als je het op deze manier kan oplossen is dat goed geregeld ;)

  • Denise

    ik heb ze oooooooooooooook!!!! ja happy :D:D:D:D:D

    alleeen nu heb ik 2 kaartjes teveel en marktplaats staat helemaal vol. en straks oook nog een VIPvak voor onze neus :S:S:S:S:S

  • Miranda

    joh dat vipvak komt heus niet voor onze neus, heb er alle vertrouwn in dat het helemaal goed komt joh! heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnnnn party onnnnnnnnn ;)

  • Denise

    bij beatstad was er ook een vak en daar kon je ook zo in en uit………………

  • Mrieke

    Mag ik vragen om welke kaartjes het gaat die jullie binnen hebben gekregen en daardoor jullie de eerder gekochte verkopen??

    Ikzelf heb wel kaartjes hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig ;):D