Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling: Kane op TMF Awards top of flop

  • Connie

    Een poging om het forum wat meer leven in te blazen, dus bij deze een stelling over het optreden van Kane op de TMF Awards. Helter Skelter, wat vond je van het nummer, het optreden, de make up, de champagne enz..too much of juist te gek?

  • Maarten

    FLOP FLOP FLOP

    Op kane-fansite.nl staat een foto van Dinand! Verschrikkelijk

    Wat een @!#$ optreden

  • Connie

    Als je het optreden niet hebt gezien, kan je het ook helemaal terugkijken op Kaneruless.com, dan zie je hoe het erop beeld uitzag/klonk ;)

  • miepke

    Top om ze “gehoord” te hebben, een “flop”om ze (lees: Dinand) gezien te hebben.

    Mijn god wat zag ie eruit, dacht in het begin dat Ibiza hem helemaal geen goed deed toen ik hem zag.Vraag me nu nog steeds af wat hem er toe bewogen heeft om zo een podium te gaan.

    En wat betreft tijdens de uitreiking van de award, Dennis en Martijn vond ik top, maar Dinand vond ik maar een ongeintreseerde houding hebben.

  • shir

    het opterden vond ik niet echt denderend, die make-up……. tja vroeger, haha ( zie all-kane) maar nu , neee , zonder make-up is beter.

    ik vind wel dat je met die die awards iets geks mag doen maar dit vond ik iets te.

    volgende x een eigen nummer op de “”gewone“” kane manier.

  • Bloem

    Het optreden van Kane vond ik echt een FLOP en Dinand zag er echt niet uit met die make up. Ben al lang fan van ze maar dit vond ik echt helemaal niks.

  • miepke

    “Ik dacht al waar blijven de reacties in de media, of was het toch iets heel gewoons wat we hadden kunnen verwachten.Maar de eerste druppelt al binnen…..”

    Verkiezingstijd is dé tijd om de kiezer eens flink in het hart te raken. En wat gaat de kiezer meer aan het hart dan televisieprogramma’s. Je kon de klok dan ook gelijk zetten op de ophef en kamervragen over Lingo en De Gouden Kooi. Toen ik gisteren al zappend bij de TMF-awards uitkwam, was ik getuige van de volgende rel. Een stadion vol pubers, broze en kneedbare kinderzielen nog, werd getrakteerd op een optreden van vaderlandse rockers Kane.

    De horror

    Het was een even stuitende als verontrustende vertoning. Zanger Dinand Woesthoff verscheen met twee blauwe ogen ten tonele, ging op z’n bek, goot een fles champagne over zichzelf leeg, verkrachtte Helter Skelter van The Beatles, en riep met het schuim op de mond iets over rock ’n roll.

    Tot zover Kane. We weten nu ook waarom Ozzy Osbourne altijd direct even een tetanusshot haalt nadat hij de kop van een vleermuis heeft afgebeten. Maar kan iemand Dinand dat vertellen?

    Het publiek reageerde ook enigszins ontsteld. ‘Hebben jullie zin in een feestje?!’, was de retorische vraag die Dinand hen vooraf toeschreeuwde. Nou, dat hadden ze wel. Wisten zij veel dat Kane dit bal der hondsdolheid bedoelde. Een paar rappende straatjongens met bitches en een hoop bling, dat is wat de meeste TMF-kijkers onder een feestje verstaan. Geen delirische Beatles-cover.

    Laat die kamervragen dus maar komen. Een beetje onder het mom van rock ’n roll de jeugd de stuipen op het lijf jagen. Verontwaardigde politici, u mag weer.

    http://www.sargasso.nl/archief/2006/10/14/de-horror/

  • shir

    hahahahahaha, moet je hier nu op zeggen?

  • dickie

    dat ze die award hadden was de hoofdzaak,en voor de rest,ieder zijn keus toch hoe hij eruit ziet,als je het echt niet kon aanzien doe je toch gewoon je ogen dicht of de tv uit,oke het was niet een super optreden.maar ieder zijn ding en dit was hun ding.