Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dennis & Brace

  • miepke

    Zanger BRACE is een samenwerking aangegaan met niemand minder dan Dennis van Leeuwen, de gitarist van Kane. En de resultaten mogen er zijn.

    Zo hebben Dennis en Brace samen de titelsong gemaakt voor de Nederlandse horrorfilm Sl8n8 (voluit: Slachtnacht). Het nummer heet Wees Niet Bang en is samen met de film op 29 september in premiere gegaan. Het liedje zal ook te horen zijn op het nieuwe album van Brace, die begin volgend jaar uit zal komen.

    Onder de projectnaam d'BRACE brengen Dennis en Brace deze week echter ook hun eerste gezamenlijke single uit. Op 19 oktober a.s. verschijnt namelijk ‘Superster’. Tijdens de TMF Awards hebben Brace en Dennis dit nummer voor het eerst live ten gehore gebracht en de reacties van het publiek logen er niet om. De tweede track op deze single is een hiphop versie van het nummer ‘Superster, ’' Zo Dope' getiteld. Deze versie werd geproduceerd door de Beatkidz/CEO.

    http://www.oor.nl/news_details.asp?id=3173

    Als ik het zo lees “de resultaten mogen er zijn”…“de reacties van het publiek logen er niet om”….dan kan Dennis het nog wel eens wat drukker krijgen dan dat jaartje rust wat ze hebben ingepland, nou van mij mag ie.

  • Connie

    Het klonk bij de TMF Awards ook echt zo gaaf, wel heel raar om Dennis opeens bij een ander te zien gitaarspelen eigenlijk haha

  • shir

    ik vind dat dennis het super deed, alleen brace is niet echt mijn ding…

  • Denise

    brace is een heeeeel verlegen mannetje, maar on stage niet. ik vind hem wel cooool hoor en dennis maakt het liedje leker sexy ha ha