Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Woezel en Pip 2

  • miepke

    Mooi van Dinand om Guusjes droom voort te zetten.Na Woezel en Pip is nu te koop:

    Woezel en Pip: Beste Vriendjes

    Voorleesboek + Voorlees-cd

    Ingesproken door Babette van Veen

    Ben ook wel benieuwd waar die kinderkledinglijn blijft waar ooit sprake van was.

  • miepke

    Babette van Veen leent stem aan verhalen Guusje

    Babette van Veen heeft de verhaaltjes uit het tweede kinderboekje over Woezel en Pip ingesproken op een cd. De verhalen zijn geschreven door Guusje Nederhorst.

    Babette van Veen heeft de verhaaltjes uit het tweede kinderboekje over Woezel en Pip ingesproken op een cd. De verhalen over de twee hondjes zijn geschreven door haar vriendin en oud-collega Guusje Nederhorst, die in 2004 overleed. Het eerste ‘Woezel en Pip’-boekje werd postuum uitgebracht. Inmiddels zijn er rond de 120 duizend exemplaren van het boekje verkocht.

    In mei maakte Dinand Woesthoff, de weduwnaar van Nederhorst, bekend een ‘Woezel en Pip’-babylijn op de markt te brengen, met onder meer rompertjes en een servies. Hij vertelde toen ook dat er een tweede boekje over de hondjes in de maak was, met nog ongepubliceerde verhalen.

    Babette van Veen schrijft op haar weblog dat ze vereerd was toen ze gevraagd werd voor het inlezen van de verhaaltjes voor het tweede boekje. “Guusje heeft met Woezel en Pip zoiets moois en liefs gemaakt dat ik echt hoop dat veel kinderen er nog heel lang van kunnen genieten.”

    Van Veen en Nederhorst speelden samen in Goede Tijden Slechte Tijden. Ook vormden zij met Katja Schuurman tussen 1995 en 1998 het gelegenheidstrio ‘Linda, Roos en Jessica’.

  • Connie

    Je kan dit tweede boekje overigens inmiddels ook al bestellen via de site www.guusjenederhorst.nl.

  • miepke

    De hele site van http://www.guusjenederhorst.nl/ is vernieuwd.

    Op de shop site staat dat begin volgend jaar de eerste spulletjes van Woezel en pip daar verkrijgbaar zijn.

    Ook kun je er nu je eigen Woezel en Pip Babysite maken voor je eigen kind.

    De moeite waard om er een kijkje te gaan nemen.

  • Yo

    Heel bijzonder dat het er is, en wat leuk als je nu een jong kindje hebt of jong kindje bent.

    (Hey Miep; misschien wat voor de kleinkinderen??? Heb je in ieder geval goede reden om straks wat te kopen…)

  • miepke

    Nou…dan hoop ik dat ik nog heeeeel lang niks hoef te kopen, haha dat zou mij pas een shock bezorgen…kleinkinderen….nee nu nog niet hoor ;)

    Maar ik heb ook nog hele leuke kleine neefjes en nichtjes…dus schiet maar op met die lijn want voor je het weet zijn ze groot.