Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kaarten voor startlive

  • Peetje

    Hallo Beste Kane Fan's

    Ik heb 2 kaarten voor het concert in heineken music hall wat eigenlijk een bedrijfsfeest is.Ik kan er zelf helaas niet heen en daar geef ik iemand anders een kans.Jullie kunnen mij mailen met een goed bod(dus onder 70 hoef je niet de bieden) voor de kaarten.

    wees er wel snel bij want het feest is bijna he…..

    Groetjes Petra

  • dickie

    hoi petra ben jij de petra ,woonachtig in apeldoorn volgens mij wel he,als dat zo is heb ik ze ook voor je op een kane site gezet waar de meeste altijd wel komen.

    ik hoop dat je nog iemand vind het zou zonder zijn ,als je ze zo moet weg gooien.

    groetjes dickie.

  • Peetje

    Ja ik ben die Petra hahaha

    En ja ik heb ze nog steeds hihihi

    Maar we zien het wel.

    Sommige vinden dat ik er teveel voor vraag maar dat vind ikke zelf niet.

    Ik weet wel dat ik ze heb gewonnen maar ja als ik zelf heen kon was ik gegaan en het zijn twee verschillende he dus dan vind ik de prijs wat ik vraag nog wel meevallen.En niet alleen dat als ik ze niet te koop aanbied dan hadden andere geen kans gehad lijkt mij.

    Groetjes Petra

  • dickie

    ja ik heb zelf twee kaarten gekocht voor 78 euro in nijmeguh,maar nu gaan ze al wel weg voor 7.50 hier in de buurt,maar goed ik was allang blij dat ik toen die kaarten had.ik hoop voor je dat het nog gaat lukken,groetjes.

  • jes

    hallo,

    ik heb je gemaild.

    ik hoop dat je accoord gaat en ze nog hebt?

    groetjes jes

  • Peetje

    Ja jes heeft mij gemaild en heeft ze gelukkig goed koper gekregen bij een ander dus mazzel voor haar….dus ook voor jou jes veel plezier….

    Dus ik heb ze nog steeds.

  • Monique

    Hoe zit dat nou, zijn die kaarten nog beschikbaar of niet?!

    Ik ben namelijk nog wel geinteresseerd?

    Of was dat nou optreden nou gisteren al?

  • dickie

    nee het is vanaaf en ik kan het weten ik ga ook hahaha.