Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Martijn stopt bij Kane

  • Kane-Fansite.nl

    Lieve allemaal,

    Het was een moeilijke beslissing, maar ik hem 'm toch genomen: Ik stop als drummer van Kane.

    Na ruim vijf jaar is het voor mij tijd om afscheid te nemen en nieuwe wegen in te slaan. Ik wil me verder ontwikkelen als muzikant, maar ook hele andere dingen gaan doen. Om in beweging te blijven moet je soms een onverwachte afslag nemen, ruimte creëren voor een nieuw hoofdstuk. Hoe het er precies uit gaat zien weet ik nog niet, ik duik gewoon met m'n ogen dicht en zie wel wat er gebeurt. Alles is mogelijk.

    In een bandje kom je om de zoveel tijd op een kruispunt terecht. Je staat even stil, kijkt elkaar aan, praat over hoe het totnutoe gegaan is en over hoe verder. Op het kruispunt waar Kane nu staat volg ik m'n hart, ook al is dat lastig; ik zeg de jongens gedag, wens ze alle succes van de wereld, pak m'n trommels en ga 's kijken wat er verder nog te doen is.

    Als ik terugdenk aan alles wat we hebben gedaan, de tours met Simple Minds en Maroon 5, de avonturen in Engeland (Top of the Pops!), de fotoshoot ergens in de woestijn tussen LA en Vegas, Ahoy's, Arena, Almere ? strand en Malieveld, de plaatopnames, de fun in de kleedkamer en op het podium; ik had het voor geen goud willen missen. De HMH, bijna onze huiskamer, zo vaak als we daar gespeeld hebben. Dierbare momenten.

    En ik heb twee supergoeie gasten leren kennen!

    Daarom is dit ook geen slecht nieuws of droevig ofzo. We raken niets kwijt, we krijgen er wat bij.

    Waarmee ik maar bedoel dat er nog altijd muziek wordt gemaakt, dat het goed gaat met Kane en ook met mij.

    Bedankt dus voor de mooie tijd allemaal, alle trouwe fans, crew, management, ach @!#$, allemaal! Bedankt ook Dinand en Dennis.

    We zien elkaar weer.

    Martijn

    Bron: Kane.nl

  • Miepke

    Shit zeg.

    Van de lange stilte rond Kane was dit wel 1 van de laatste dingen wat ik wilde horen :(

    Maar Martijn ik wens je alle geluk en sucses, waar, bij wie, en wat dan ook.

    P.S.

    Gelukkig maakt Kane (soms) gebruik van gastmuziekanten….dus wie weet.

  • Denise

    maar manuel is ook al weg :(

    martijn was de beste drummer van nederland, maar wie zullen we nu krijgen????

  • Caroline

    We zullen het mee gaan maken in het najaar zoals Captain D het zegt of moet ik zeggen Dina….

  • Jeroen

    Dit is toch niks vreemds? Kane wisselt toch elke maand de halve band in?