EFFE SERIEUS…

Dennis van Leeuwen | somewhere on google earth… - 08-03-2007

Ja. Lachen he met die euh, hoe heet dat zangertje ook alweer…? Computernerd? Drummer? Moi? Dat zal toch wel niet. En ik maar denken dat we vrienden waren. Het is me toch wat. Lippenstift? Naaldhakken? Lastig om serieus te nemen. Misschien wat minder met Paris H stappen? Onderbroekje aanhouden, vooral niet je kop kaalscheren en er zeker geen 666 op je kop tatooeren. Het beste is: Ga niet langs Start maar direct langs het afkickkliniekje in Malibu… Maar ja, ‘never a dull moment’ heet dat. Ik weet dat al een paar jaar & i'm lovin' it. Gelukkig hebben jullie mij nog. Beide beentjes op de grond, to the point, clean en altijd betrouwbaar. Kortom, een hier update-tje van mijn kant.

Het creatieve luikje staat wagenwijd open. De nieuwe liedjes vormen zich in rap tempo en hoe heet dat zangertje ook alweer? dropt, dat moet ik dan wel weer toegeven, de ene vette song en zanglijn na de andere op tape, sorry op de computer. Die ik dan inderdaad bij gebrek aan beter bedien. Afgelopen week hebben wij onszelf eens goed verwend met een paar goede speakers en een fijn nieuw drumcomputertje voor de studio. Ja, je moet wat zonder drummer. Voor het gemak hebben we de drummachine ‘Vinnie’ genoemd. Lijkt het toch gewoon alsof we een band hebben. Vinnie en ik hebben van de week 3 ideetjes opgezet. Hoe heet dat zangertje ook alweer? komt dan binnen, laat me de hele boel aan gort knippen, zegt: ‘maak effe een zangtrackie aan’ en gaat zingen. En nu zijn het hits. Kortom de magie is weer als vanouds.

De nieuwe plaat begint langzaam aan gestalte te krijgen. Met een team van creatieve en vooral kritische mensen om ons heen ontstaat er een hele nieuwe muzikale wereld. Het resultaat maakt ons heel exited en de ‘innercircle’ die de eerste demo's zeggen stuk voor stuk; ‘ je kan echt horen dat jullie veel lol hebben’. En dat is ook zo. Hi-Ha-La-Rious! Never a dull moment! ;-)

Nou, jullie hebben wederom geen noot muziek gehoord en zijn dus wederom geen steek wijzer geworden. Steekwoordje weggeven dan maar? Wat dacht je van: VET! hmmm. Klopt wel. Nog eentje dan maar: Dansbaar. Thats it. En mijn moeder heeft al een voorlopige plaat op haar ipodje staan en die vindt het te gek. En daar doe je het uiteindelijk toch voor! he mam!

groeten en ongetwijfeld horen jullie snel van hoe heet dat zangertje ook alweer?

dennis

Hele gave up-date en hoe heet dat zangertje ook alweer whahahaha