Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Win een optreden van Kane bij jou thuis!!

  • Derk

    Een optreden van Kane in je eigen huiskamer… Dat kan!!

    Johma bestaat 40 jaar dus reden voor een feestje!! Artiesten van vroeger en artiesten van nu zijn remixsessies gestart. In samenwerking met Johma zijn DJ Sven en Tearce Keaz de studio ingedoken om de oude johma tune te remixen! Ook T-Spoon en Dj George Anthony hebben er hun eigen draai aan gegeven. Ga naar www.johma.nl voor het resultaat!

    Je kunt nu een gratis optreden bij jou thuis van een artiest naar keuze winnen!!

    Wat moet je doen? Heel simpel…. Geef de gouden tip van twee artiesten die volgens JOU een remixsessie moeten aangaan. Wie is jouw held?!

    Ga naar www.johma.nl en win dat gratis optreden!

  • Lizzy Ossevoort

    Beste Derk,

    Ik heb een vriendin ‘Romy’ en die is helemaal fan van Kane. Ze heeft echt alles wat je maar denken kan van Kane.

    Nou heb ik zaterdag een feestje van haar omdat ze 16 is geworden, en ik wil een heel speciaal cadeau geven. En nou lijkt dit mij helemaal geweldig!

    Romy heeft vorig jaar een epileptische aanval gehad tijdens een concert van Kane door bepaalde lampen, nu kan ze dus niet meer naar concerten waar die lampen aanwezig zijn.

    Als ik het nou goed begrijp moet ik 2 artiesten opnoemen waar ik fan van ben, en die een remixsessie moeten aangaan?

    Ik ben erg fan van Diana Krall en Joss Stone, maar ik weet niet zeker of ik nou amerikaanse artiesten of nederlandse artiesten moet opnoemen dus daarom noem ik ook maar even 2 nederlandse artiesten op. Ik ben ook erg fan van kleinkunst muziek, dus Karin Bloemen en Anita Meijer vind ik ook helemaal tof!

    Nou maak ik zelf ook muziek en ik doe de vooropleiding van het conservatorium, dus als ik misschien win, zou het helemaal super zijn om samen met Kane een nummer te zingen! Ik sta ook op youtube onder de naam lizzy ossevoort.

    Ik hoop snel een antwoord terug te krijgen.

    met vriendelijke groet,

    Lizzy Ossevoort

  • Lizzy Ossevoort

    Hee Derk!

    Ik een verkeerd email-adres meegegeven nou staat de goede er!~

    groeten,

    lizzy ossevoort